January 13, 2014

Maybelline New York Nail Polish

I have mentioned in my last post to show you some of the nail polishes from the Maybelline New York Super Stay Forever Strong 7 Days Gel Nail Color collection (I do not even know, if this is the right name of the collection). A few days ago I was at the local drugstore and took a few photos of some of those nail polishes. There are indeed some pretty colors, but of course there are also colors I already have in my assemblage. But nevertheless I will buy some of these and of course, you are going to read about them on my blog in the future. By the way, do you want a more precise review of them? Tell me in the comment box, please! Below you can see some of those colors, I took one picture of the nail polish and one of its name, which stands on the top of the cap.

Ich habe in meinem letzten Blogeintrag erwähnt, dass ich euch einige Nagellacke der Maybelline New York Super Stay Forever Strong 7 Days Gel Nail Color Kollektion (ich weiß überhaupt nicht, ob das der richtige Name der Kollektion ist) zeigen werde. Vor einigen Tagen war ich in der Drogerie Rossmann und hab Fotos von einigen dieser Lacke gemacht.Es gibt da wirklich sehr schöne Farben, aber natürlich habe ich von ein paar ähnliche in meiner Sammlung. Trotzdem werde ich mir einige davon zulegen und ihr dürft darüber in Zukunft auf meinem Blog lesen. Übrigens, möchtet ihr einen detaillierteren Bericht zu diesen lesen? Sagt mir in den Kommentaren Bescheid. Unten seht ihr einige Farben, ich habe jeweils ein Foto von den Lacken selber und eines vom Namen, der oben am Deckel steht, gemacht.

I am recently so into nail polish, am I not? // Ich bin zurzeit vernarrt in Nagellack, nicht wahr?

xoxo Aga

8 comments:

  1. hab auch einen von denen!:)

    P.S.: habe eine neue URL falls du mir weiterhin folgen möchtest..:) http://www.bloglovin.com/blog/11568037

    ReplyDelete
    Replies
    1. Die sind super, nicht wahr? :)

      Oh, vielen Dank, ich werde gleich mal reinschauen, danke, dass du mich informierst! ♥

      xoxo Aga

      Delete
  2. A M A Z I N G BLOG! & Love This, 
Keep it up!
    i love reading it!

    

http://hpdays.blogspot.co.uk/

    
follow my new blog back, let me know what you think! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so so so much! I do appreciate your opinion and I'm glad you like my blog!
      I'll read through your blog, soon!

      xoxo Aga

      Delete
  3. I was curious to see how this is purple

    I think it looks beautiful for women.

    Kisses

    Malditovivant.net

    ReplyDelete

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥