January 2, 2014

MANiCURE

Hello and welcome to 2014 my dear readers!

I hope you have had a great New Year's Eve plus New Year's Day! This is my first official post of this year. And it is my 250th one! Yay! Today I want to show you my nails while listening to Lady Gaga's song MANiCURE! But first of all, thank you for now 40 blog and 74 Aga followers on bloglovin'! You are amazing! I never thought to reach that number in such a short time. And therefore I want to thank you from the bottom of my heart, I appreciate that! Of course, I am going to keep my blog up and try to improve it. So anyway, now it's time for nails. The first #NOTD post in 2014, oh my gawd. Number 615 MINT FOR LIFE by Maybelline New York is a pretty, cool color. I have it on for now almost a week and it still looks great! But it is a nail polish you have to apply in two layers, otherwise it appears uneven. I took some pictures before and after, I hope you can see the difference! The texture is quite amazing, it is very glossy, not too thick and this is really a gel nail color, as it is written on the vial. It also states that the nail polish stays on for seven days. I will tell you whether or not this is true! Oh, further I am obsessed with the color. It is a cool, light bluish mint which kind of reminds me of Pantone's Spring 2012 color Cockatoo! It perfectly fits into the rather cold weather in January. I think of buying some other shades from this collection. I do like the texture and it already stayed on since, I guess, the 30th of December without splintering off. Do you have any of those nail polishes by Maybelline New York? How do you like them?
two layers // zwei Schichten
Hallo und willkommen in 2014 meine Lieben!

Ich hoffe, ihr hattet ein schönes Silvester und Neujahr! Das ist mein erster Post im neuen Jahr, dazu ist es auch noch mein 250. Blogeintrag! Heute möchte ich euch meine Nägel zeigen, während ich Lady Gagas MANiCURE höre! Aber zuerst möchte ich mich für 40 Blog und 74 Aga Follower auf bloglovin' bedanken! Ihr seit klasse! Ich hätte nie gedacht, dass ich so viele in dieser kurzen Zeit erreiche. Deshalb möchte ich mich von Herzen bei euch bedanken, ich schätze das! Natürlich führe ich meinen Blog weiter und versuche, ihn zu verbessern. Nun ja, es ist Zeit, meine Nägel vorzustellen. Das ist mein erster #NOTD Beitrag dieses Jahr, kreisch! Nummer 615 MINT FOR LIFE von Maybelline New York ist eine schöne, kühle Farbe. Ich habe sie nun beinahe eine Woche drauf und sie sieht immer noch gut aus! Aber diesen Nagellack solltet ihr in zwei Schichten auftragen, da es sonst ungleichmäßig aussieht. Ich habe einige Fotos nach einer und nach zwei Schichten gemacht, ich hoffe, man sieht den Unterschied. Die Konsistenz gefällt mir ausgesprochen gut, es ist sehr glänzend, nicht zu dick. Auf dem Fläschchen steht Gel Nagellack, was hier zutrifft! Außerdem verspricht es eine sieben Tage Haltbarkeit, ich werde berichten, ob dies stimmt! Ach, außerdem bin ich von der Farbe überwältigt! Es ist ein kühles Mint mit leichtem Blaueinschlag, welches mich an Cockatoo der Pantone Frühling 2012 Kollektion erinnert. Es passt perfekt zum eher kalten Wetter im Januar. Ich werde mir wahrscheinlich mehr Lacke der Maybelline-Reihe kaufen. Ich mag die Textur und es hält auch immerhin schon seit, ich glaube, dem 30. Dezember, ohne abzusplittern. Habt ihr Maybelline New York Nagellacke? Wie gefallen sie euch?
1 coat/Schicht - 2 coats/Schichten

xxx Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥