January 4, 2014

Last Friday Night - Jan 3, 2014

This is my first Friday post this year, to be honest, it was just a normal Friday, but nevertheless I want to post about it. I have already told you in my last Last Friday Night post about watching Forrest Gump. Yesterday I actually watched it again and I had to cry a lot, I mean, it is such a wonderful story. You HAVE to watch it at least once! Anyway, here is my Last Friday Night...

Seen: Forrest Gump, once again. I think this is Tom Hanks best role. After this movie I wanted to watch Soldier James Ryan, too because it was on TV and you could also watch it online, but my internet did not work after half an hour. Unfortunately.
Read: Well, yesterday I did not read any book or magazine, but of course some blogs.
Heard: Some new music. I can recommend Lady Gagas new album ARTPOP, I like the different ways she is presenting music in a kind of art. Plus I have listened to some great, unknown to me, metal bands and songs.
Done: I watched TV online, read through blogs, worked out (i.a. 110 sit ups at night) and - my favorite activity - I complimented some of my friends. I love to make people smile, even more when I am sad  because that does make me happy.
Drank: Water with strawberry flavor. Yummy!
Thought: A lot about my best friend. I do not even know why.
Wished: To change my hair again, but honestly, I have no idea how to. I guess, I will again bleach it and dye it. But I have no clue, which color to choose. Maybe you can help me: blue, red, baby pink or lilac?
Annoyed by: destructive criticism
Excited by: My new bloglovin' followers, the number is growing and growing, thank you!
Clicked: To be honest, there are a lot of blogs I was reading through. The list would be too long to add.


Dies ist mein erster Last Friday Night Post in diesem Jahr, jedoch muss ich zugeben, dass es ein gewöhnlicher Freitag war. Dennoch berichte ich darüber. Ich habe euch in meinem letzten LFN Blogeintrag erzählt, dass ich Forrest Gump gesehen habe. Gestern habe ich den Film erneut gesehen und musste weinen, ich meine, es ist so eine wundervolle Geschichte. Man muss ihn mindestens einmal gesehen haben! Damit gleich zu Freitag Nacht.

Gesehen: ein zweites Mal Forrest Gump. Ich denke, dass ist Tom Hanks beste Rolle. Danach wollte ich eigentlich Der Soldat James Ryan anschauen, da er im Fernsehen und damit auch online lief, jedoch ging das Internet nach einer halben Stunde nicht mehr. Leider.
Gelesen: Diesmal keine Bücher oder Magazine, aber einige Blogs.
Gehört: einige neue Lieder. Ich kann Lady Gagas ARTPOP empfehlen, ich mag die verschiedenen künstlerischen Richtungen, die sie in ihren Liedern verwendet. Außerdem habe ich auch einige, mir noch unbekannte Metal Bands und Songs gefunden.
Getan: Online TV geschaut, Blogs gelesen, trainiert (u.a. 110 Sit Ups in der Nacht) und - was ich gerne mache - habe ich meinen Freunden Komplimente gemacht. Ich bringe Menschen sehr gerne zum Lächeln. Besonders wenn ich traurig bin, das erfreut mich immer wieder.
Getrunken: Erdbeerwasser. Lecker!
Gedacht: viel an meinen besten Freund. Ich weiß nicht einmal, weshalb.
Gewünscht: Ich möchte meine Haare mal wieder verändern. Ich weiß aber nicht wie. Wahrscheinlich werde ich sie wieder blondieren und dann färben, ich habe aber noch keine Ahnung, in welcher Farbe. Vielleicht könnt ihr mir helfen: blau, rot, rosa oder lila?
Genervt von: destruktiver Kritik.
Gefreut über: die vielen neuen bloglovin' Follower. Die Zahl steigt immer mehr!
Geklickt: Gestern habe ich wirklich sehr viele Blogs gelesen, es wäre zu aufwendig, alle zu erwähnen.

xoxo Aga

2 comments:

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥