December 24, 2013

H&M Booties

Hey guys! Here's just a little update. I forgot to mention this in my last post. In Dresden I bought a new pair of grey platform high heeled booties by H&M. They were on sale and to be honest I wanted such booties for a long time! I'm really glad my friend Hanna told me to buy them, thanks sweetheart. Oh how I love them! Below are a few pictures showing the shoes.

Hi Leute! Hier ist ein kleines Update. Ich habe in meinem letzten Post vergessen, zu erwähnen, dass ich in Dresden von H&M graue Booties mit Absatz und Plateau gekauft habe. Sie sind heruntergesetzt und um ehrlich zu sein, wollte ich schon lange solche Schuhe. Ich bin wirklich froh, dass meine Freundin Hanna mir zum Kauf geraten hat, vielen Dank, Süße! Wie ich die Schuhe liebe! Unten sind ein paar Fotos davon!


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥