October 11, 2013

Plans ♥

Hello everyone,
tomorrow I am going to the Frankfurt Book Fair! I will of course take some pictures and I hope to meet an author there. And I think about getting a book from there, if there are books whose genre plus content is interesting! Later, which most likely means on Sunday I guess, I am going to write a post about it and of course in a few days the Côte d'Azur serial is going to be continued. Besides I plan to do some Halloween makeup posts and other ones, but for now I'll keep it a secret, be curious about it! :)
Further I want to thank my new followers to, well, follow my blog! They actually come from all over the world and that's so amazing, I feel honored! Love you all, thanks!
xoxo Aga


Hallo ihr Lieben,
morgen geht es für mich auf die Frankfurter Buchmesse! Natürlich werde ich Fotos machen und hoffe, dort auf einen Autor zu treffen (außer auf Boris Becker). Ich werde mir vielleicht auch ein Buch dort kaufen, wenn das Genre und der Inhalt interessant sind. Ich werde danach, höchstwahrscheinlich am Sonntag dann einen Beitrag dazu veröffentlichen und natürlich setze ich die Côte d'Azur Reihe auch wieder fort. Auch plane ich einige Halloween Make Up Posts und noch andere, deren Thema ich noch nicht verrate, also seid gespannt! :)
Außerdem möchte ich mich herzlich bei meinen neuen Followern bedanken, die kommen mittlerweile aus der ganzen Welt, das freut mich so, ich fühle mich geehrt! Ich liebe euch, danke!
xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥