October 19, 2013

Last Friday Night - Oct 18th, 2013

Hello!

Today I'll publish another Last Friday Night post. The last days were quite amazing and I have a lot to tell. And the best way of course is to create a LFN post! Plus I again want to thank my new followers very much, I am honored to be followed by such amazing bloggers! Further I am so thankful for all the lovely comments I've got in the last time, I am thrilled to bits every time I read through them!
So what I want to talk about today. School is great currently and hopefully I can finish the Côte d'Azur serial next week. It is going to be followed by Halloween posts, for sure. To be honest, I cannot wait until Halloween because my best friend and me are going to a party and I'll be a murderess. Of course that's just a costume! ;)
And here's what I've been doing throughout the last Friday!

Seen: TV. Just TV, nothing special!
Read: Man of Straw [also: The Patrioteer /The Loyal Subject], originally Der Untertan by Heinrich Mann.
Heard: A few songs by The Pretty Reckless, just as Follow Me Down, Burn and Going To Hell.
Done: I've been going out with my best friend Jessi and also met my best male friend. I was way more than happy being able to see both.
Drank: Latte Macchiato with my best friend at a bar. She's such an wonderful angel.
Thought: Well, I've been thinking about what I wanted to post about, it is quite a lot lately and I have to I want to work all ideas off.
Wished: To see my best male friend, which finally worked!
Annoyed by: Well, at the moment there is nothing I am annoyed by.
Excited by: The lovely night with my two most important persons! Thank you!
Clicked: Some amazing blogs. One of them is Milex and his world... I mean style. Stop by, he is a fantastique blogger and he's Polish, just as me! I am honored because as far as I've catched he likes my blog, yay! And another blog worthy to read through is In Colored Dreams!

I wish you a nice weekend! I love you!
xoxo Aga ♥


Hallo!

Heute veröffentliche ich wieder einmal einen Last Friday Night Post. Die letzten Tage waren ziemlich erstaunlich und ich habe viel zu erzählen, was ich am besten mit einem LFN ausdrücken kann. Außerdem möchte ich meinen neuen Followern danken, ich fühle mich geehrt, dass ich von solch großartigen Bloggern gefolgt werde! Ferner möchte ich auch für die ganzen Kommentare danken, die in letzter Zeit unter meinen Beiträgen hinterlassen wurden. Ich freue mich immer wie ein Kind, wenn ich welche lese!
Worüber ich heute reden will: Schule läuft zurzeit richtig gut und hoffentlich finde ich kommende Woche genug Zeit, um die Côte d'Azur Reihe fertigzustellen. Dies wird von Halloween Posts gefolgt. Ehrlich gesagt kann ich Halloween nicht erwarten. Meine beste Freundin und ich werden auf eine Party gehen und ich werde eine Mörderbraut sein, natürlich ist das nur ein Kostüm! ;)
Und hier das, was ich am Freitag gemacht habe!

Gesehen: Fernsehen, ich habe ferngesehen, mehr nicht.
Gelesen: Der Untertan von Heinrich Mann.
Gehört: Einige Lieder von The Pretty Reckless, wie z.B. Follow Me Down, Burn und Going To Hell.
Gemacht: Ich bin mit meiner besten Freundin Jessi ausgegangen und habe meinen besten Freund getroffen. Ich war mehr als glücklich, beide gesehen zu haben!
Getrunken: Latte Macchiato mit meiner besten Freundin, sie ist so ein wundervoller Schatz!
Gedacht: Über all die Ideen, worüber ich hier schreiben will. Ich will und muss die verschiedenen Punkte abarbeiten!
Gewünscht: Ich wollte meinen besten Freund sehen... und durfte ihn dann auch sehen!
Geärgert über: In letzter Zeit und auch gestern gab es nichts, worüber ich mich ärgern hätte können!
Gefreut über: Die schöne Nacht mit den zwei für mich wichtigsten Personen! Danke!
Geklickt: Verschiedene Blogs, u.a. Milex and his world... I mean style.. Schaut mal vorbei, es ist ein ganz fantastischer Blog und der Blogger kommt - wie ich - aus Polen! Ich fühle mich geehrt, denn soweit ich mitbekommen habe, mag er meinen Blog! Ein weiterer Blog, den man sich unbedingt mal angeschaut haben muss ist In Colored Dreams!

Ich wünsche euch ein schönes Wochenende! Ich mag euch!
xoxo Aga ♥

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥