October 28, 2013

Côte d'Azur - N°. 5: Food

Hello everybody!
I hope you're not traumatized by my Halloween looks! Anyway, I'm still not finished with the Côte d'Azur serial since I've discovered new photos which I haven't been thinking about in a while. Fortunately there are only four categories left to write about! One of them is - as you can see - food! I did take a few pictures of food, the majority is either typical for France, the Côte d'Azur or the Mediterranean Sea! And it was indeed delicious! I won't pussyfoot around so here are the photos! :)

Hallo allerseits!
Ich hoffe, ihr wurdet nicht durch mein Halloween Make Up traumatisiert! Auf jeden Fall bin ich noch nicht mit der Côte d'Azur Reihe fertig, seitdem ich neue Fotos entdeckt habe, an die ich länger nicht gedacht habe. Zum Glück sind nur noch vier Kategorien übrig! Eine davon ist, wie ihr sehen könnt, Essen! Ich habe einige Fotos von Essen gemacht, der Großteil ist entweder typisch für Frankreich, die Côte d'Azur oder das Mittelmeer. Und es war wirklich lecker! Ich werde nicht um den heißen Brei reden, hier gibt es die Fotos! :)













xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥