September 11, 2013

Nails + Côte d'Azur

Within the next 2 hours I'll be on my way to the Côte d'Azur with half of my academic year. It is our study trip because this year we are going to get the A-Levels. And I am so exited about it! I'll take lots of photos and when I'm back I'm going to write a few post about it! Plus I polished my nails again in a dark red, it's the shade "110 dating time" by p2. I love it. And last but not least I dyed my hair again, this time in a dark blue with a minimal amount of pink in it, so it's a little bit purple-ish. I want to add one thing more: Thank you all for now more than 30 followers on bloglivin', this is so amazing! Bye bye and see you soon!

Innerhalb der nächsten zwei Stunden werde ich auf dem Weg an die Côte d'Azur sein mit meiner halben Jahrgangsstufe, es ist unsere Abiturfahrt. Ich bin so aufgeregt! Ich werde viele Bilder machen und einige Post schreiben, wenn ich zurück bin! Und ich habe meine Nägel erneut lackiert, diesmal in einem dunklen Rot, es ist die Farbe "110 dating time" von p2. Ich liebe die Farbe! Und zu guter Letzt wollte ich euch noch mitteilen, dass ich meine Haare in einem dunklen Blau mit minimalem Lilastich gefärbt habe. Und noch eins: Danke euch allen für jetzt nun mehr als 30 Follower auf bloglovin', das ist super! Tschüss und wir hören uns bald!



xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥