September 6, 2013

Nail Polish - Soft Summer

Hello my dear readers out there, today I want to show you my recent nail polish I applied on both my finger- and my toenails. I call this post "Soft Summer" because those colors are actually representing this. A soft lilac for my fingernails and a bright sunny orange for my toe nails. The nail polishes I used are firstly the color "27 No More Drama" by essence and secondly "34K" by Manhattan which was a limited edition polish. I both like the nail polishes and the shades, which are a great mix together. I hope you do like them too and you'll hear from me soon!

Hallo meine lieben Leser, heute möchte ich meine jetzigen lackierten Finger- und Fußnägel und die Nagellacke zeigen. Ich nenne den Post "zarten Sommer", denn den repräsentieren die Lacke. Eine zarte Fliederfarbe für meine Fingernägel und ein kräftiges, sonniges Orange für die Fußnägel. Die Nagellacke, die ich benutzt habe sind erstens "27 No More Drama" von essence und zweitens die Farbe "34K" von Manhattan. Ich mag beide Lacke und auch die Töne, ergeben einen tollen Mix zusammen! Ich hoffe, ihr mögt die auch und ihr hört schon bald von mir!


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥