August 1, 2013

August Photo-A-Day Challenge ♥ #1

Hello everyone!
I'm starting a Photo-A-Day Challenge this month because I have vacation and therefore I have plenty of time to post (at least I think I have!). So I made my own Photo-A-Day Challenge list and I hope you are joining in! I am going to post a photo for every day and I am of course adding the link of this post so everyone knows the photos belong to a challenge. But I won't mention the whole procedure as I am doing it now. So after posting the first photo, which will be my handwriting, I am again posting the next picture tomorrow, etc. etc.. I hope you like my list of ideas, you can of course tell me your opinion about it in the comment box below! I guess it will be fun and of course you are aloowed to use my challenge list as long you keep Fan.tasti.que' and the link to my blog on the picture!
Enjoy it! :)
xoxo Aga

GERMAN

Hallöchen da draußen!
Ich beginne heute eine Photo-A-Day Challenge, weil ich ja nun Sommerferien habe und deshalb ganz viel Zeit habe, das denke ich zumindest. Also habe ich eine eigene Liste geschrieben und ich hoffe, ihr macht auch mit! Ich werde ein Foto für jeden Tag posten und natürlich füge ich den Link zu diesem Post hinzu, damit man auch weiß, dass das Bild zu der Challenge gehört. Aber ich werde nicht immer und immer wieder das "Verfahren" erneut erläutern. Nach dem ersten Bild, meine Handschrift, veröffentliche ich am nächsten Tag das nächste Foto, und so weiter und so fort. Hoffentlich gefällt euch meine Liste an Ideen und wie immer dürft ihr gerne eurer Meinung in den Kommentaren freien Lauf lassen! Auch dürft ihr meine Challenge und das Bild dazu selber nutzen, solange ihr das Fan.tasti.que' und meinen Bloglink stehen lässt!
Viel Spaß! :)
xoxo Aga


First photo / Erstes Foto:
My handwriting, one picture is a transcript from a English lesson, the other one from a mathematics lesson. //Meine Handschrift, davon ist ein Foto eine Mitschrift im Fach Englisch, die andere aus der Mathematik.

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥