August 8, 2013

#8

Day eight of the August Photo-A-Day Challenge. The activity I love is... JOGGING - who knew? Today I've been jogging again for like a month. I know, I've let it down and today I recognized the consequences of not working out - I was a tiny bit out of shape. But as the weather is not so hot in the evenings anymore I definitely going to exercise more! For now I have a picture after today's jogging hour for you!

Tag acht der August Photo-A-Day Challenge. Die Tätigkeit, die ich liebe, ist... JOGGEN - wer hätte das gedacht! Heute war ich seit etwa einem Monat wieder joggen. Ich weiß, ich habe das ein wenig schleifen lassen, weshalb ich heute auch die Folgen davon erfahren habe - ich war ein klein wenig außer Form. Aber da das Wetter am Abend jetzt kühler ist, werde ich wieder mehr machen! Fürs Erste habe ich ein Foto für euch!


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥