August 7, 2013

#7

Inside your bag. That's the theme of today's August Photo-A-Day Challenge. I'm not that person to have one particular bag to carry around with me because I do have quite a few bags, so I decided to just show you what I've got in the bag I lately used. It is rather a small black clutch and I don't even know for what occasion I usually bought it. Nevertheless I use this one very often, well because it is black and matches to almost every outfit! I carry a few things with me whenever I go out, whenever there are parties I go to or whenever I meet with friends. For example, I do have got one of my mobiles in my bag every time, depends on which one is charged up (more). Then I always carry my music-player with me, so you can also find it in my bag. Further money, my ID-card, a LipSmacker, blister patches, bubble gum, a deodorant or perfume, a small notebook plus pen to write down ideas for my blog and of course also tissues. I guess that's my standard bag-content. Certainly there are other objects to find in my bags, too but this time that was all I got in my clutch. Below the picture to it + I'm sorry for the bad quality!

Das heutige Motto der August Photo-A-Day Challenge besteht daraus, den Inhalt der eigenen Tasche zu zeigen. Ich habe zwar einige Taschen, trage aber nicht täglich eine mit mir. Also zeige ich euch heute, was in der Tasche, die ich zuletzt verwendet habe, drin ist! Es ist eine kleine, schwarze Clutch, von der ich nicht mal mehr den ursprünglichen Anschaffungsgrund kenne. Nichtsdestotrotz verwende ich sie oft, schon allein weil sie schwarz ist und damit zu fast allem passt. Darin nehme ich einige Sachen mit, wenn ich ausgehe, auf Partys gehe oder mich mit Freunden treffe. Z.B. habe ich immer eines meiner beiden Handys dabei, kommt darauf an, welches aufgeladen ist. Dazu trage ich auch jedes Mal meinen mp3-Player mit mir. Weiteres ist Geld, mein Personalausweis, einen LipSmacker, Blasenpflaster, Kaugummi, ein Deodorant oder Parfüm, ein kleines Notizbuch mit Stift, um Ideen für meinen Blog festzuhalten und natürlich Taschentücher. Ich denke, das ist mein Standard-Tascheninhalt. Selbstverständlich gibt es auch andere Dinge in meiner Tasche zu finden, aber das war alles, was zuletzt in meiner Clutch drin war. Hier das Bild + entschuldigt die Qualität!


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥