August 6, 2013

#6

Today I really don't know what place to choose for the August Photo-A-Day Challenge. The task is to show your favorite place, but I'm afraid I don't have one. Rather it is my room because I spend the majority of my time here and I always do feel comfortable. I guess, that is the photo for today!
By the way, I just saw two of my best friends, on that note best regards to Resi & Nathi! ♥

Ich wusste nicht, welches Motiv ich heute für die August Photo-A-Day Challenge wählen sollte. Die Aufgabe ist ja, einen Lieblingsort zu fotografieren, aber ich fürchte, ich habe keinen. Eher ist es mein Zimmer, denn ich verbringe den Großteil meiner Zeit hier und fühle mich immer wohl. Ich denke, das ist das Foto des Tages!
Im Übrigen habe ich soeben zwei meiner besten Freude gesehen, in diesem Sinne schöne Grüße an Resi & Nathi! ♥

xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥