August 4, 2013

#4

Here is the photo everyone was waiting for...no, just kidding, today's picture of the August Photo-A-Day Challenge shows me. I've chosen to just take a photo of my face because there will be an OOTD post on August 10, 2013! Basically, that's it for now. If you want a tutorial for this makeup look, please ask for it in the comment box! :) And again I am sorry that you have to click on the picture to enlarge it. I don't know why it is that blurry, every time I upload a photo.

Hier kommt das Foto, auf das alle gewartet haben... Nein, ich mache bloß Spaß, heute bin ich mal auf dem Bild der August Photo-A-Day Challenge zu sehen. Dabei habe ich nur mein Gesicht gewählt, weil am 10. August ein OOTD-Post folgt! Nun ja, das war es auch schon wieder. Wenn ihr wissen wollt, wie das Make Up entstanden ist, fragt bitte in den Kommentaren danach! :) Und wieder müsst ihr auf das Bild klicken, damit es schärfer wird, ich weiß nicht was mit der Schärfe los ist.


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥