August 29, 2013

#29

I was sitting until late night trying to find a theme for today's August Photo-A-Day Challenge and finally found it! To show you a bokeh love I took a photo of my window after the rain and it came out pretty amazing. The colors plus the contrast make it quite special and in my opinion it looks very good. I hope you like this one, too!

Ich habe bis spät in die Nacht über die heutige August Photo-A-Day Challenge nachgedacht und habe doch letztendlich etwas gefunden! Für das Foto "Bokeh Love" habe ich mich für ein Bild meines Fensters nach dem Regen entschieden und es sieht ziemlich atemberaubend aus, wie ich finde, auch die Farben und der Kontrast machen es zu etwas besonderem. Ich hoffe, ihr mögt es genauso wie ich!


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥