August 26, 2013

#26

Today I am going to show you something I read for the August Photo-A-Day Challenge and actually it is a lot I've been reading lately. Plus actually I haven't touched those books for some time. But still I have to show you something I read and here it is. Some mathematic books and English + German books I've been reading for school and The Little Prince. At the moment I am watching a rerun of the this year's VMAs! Justin Timberlake's performance is on and he really extended the line! Although Lady Gaga did also a great job on her live performance. The outfits were amazing, how do you think about that? Oh and Robin Thicke looked so hot, he was at least classy compared to Miley Cyrus. No comment. Anyways, here's my photo for today!

Heute zeige ich euch für die August Photo-A-Day Challenge etwas, das ich lese und es ist eigentlich schon viel, was ich zuletzt gelesen habe. Dennoch habe ich die Bücher genau genommen schon für einige Zeit nicht mehr angelangt. Aber ich muss euch etwas zeigen und hier ist es. Einige Mathematikbücher, deutsch- und englischsprachige Bücher, die ich für die Schule lesen sollte und Der Kleine Prinz. Gerade schaue ich die Wiederholung der diesjährigen VMAs an. Justin Timberlake's Auftritt wird soeben gezeigt und er hat das Limit erhöht! Obwohl Lady Gaga auch einen guten Start hingelegt hat, die Outfits waren der Hammer, was denkt ihr davon? Ach, und Robin Thicke sah so gut aus, auch sehr stilvoll, im Gegensatz zu Miley Cyrus, aber kein Kommentar dazu. Wie auch immer, hier das Foto!


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥