August 25, 2013

#25

Hey everybody, nice to know you are reading my blog! :) My blog was just viewed for the 45000th time! Today's sequel of my  August Photo-A-Day Challenge is a picture featuring 5 things about me. I've chosen to write them down and take a picture of it. I guess it's all clear when you read through it, so I don't have to explain it once again. Here you go!

Hallöchen alle zusammen, schön, dass ihr meinen Blog lest! :) Mein Blog wurde soeben zum 45000. Mal angeklickt! Die August Photo-A-Day Challenge wird heute mit einem Foto fortgesetzt, welches euch 5 Dinge über mich verrät. Ich hab diese niedergeschrieben und davon ein Foto gemacht. Es sollte alles klar sein, deshalb werde ich die Dinge nicht noch einmal hier erklären. Hier ist es!


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥