August 24, 2013

#24

My thoughts are a little mess today, I'm very confused and don't know what to say or do but anyway you are allowed to view today's August Photo-A-Day Challenge picture showing clouds. I was fascinated by those clouds I spotted outside the window right after getting out of the bathtub. By the way, I got my new Nike running shoes yesterday and they are so fabulous to run with, jogging is now even more fun, it feels like running on clouds! Back on topic, below you see a wonderful picture with pretty amazing clouds. Enjoy it!

Meine Gedanken sind heute ein wenig durcheinander, ich bin sehr verwirrt und weiß nicht, was ich sagen oder tun soll. Aber trotzdem dürft ihr das heutige Bild der August Photo-A-Day Challenge erblicken. Es soll Wolken zeigen und die habe ich auch, kurz nachdem ich aus der Badewanne gekommen war, gesehen, als ich aus dem Fenster sah. Übrigens habe ich gestern meine Nike Laufschuhe erhalten und die sind super zum rennen, Joggen macht jetzt so viel mehr Spaß und man läuft wie auf Wolken! Zurück zum Thema, ihr seht unten ein tolles Bild mit ziemlich erstaunlichen Wolken!


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥