August 23, 2013

#23

Showing a heart is today's August Photo-A-Day Challenge. So I've drawn a heart and I hope you like it. It is rather a real one, as far as you can call that real. I got inspired by another drawing and I loved it so much that I had to do my own version. The woman is ripping out her heart, her chest's bleeding and she's giving her heart away. I hope you can recognize this as described. By the way, hands are the most difficult body parts for me to draw. It is just a sketch so it's not perfect at all. Hopefully you still like it!

Heute soll ein Herz für die August Photo-A-Day Challenge  gezeigt werden. Also habe ich ein Herz gemalen und hoffe, es gefällt euch. Es ist eher ein reales Herz, also soweit man das so nennen kann. Für diese Zeichnung wurde ich von einer anderen inspiriert, von der ich so begeistert war, dass ich selbst meine eigene Version dazu auf Papier bringen wollte. Die Frau reißt ihr Herz heraus, ihre Brust blutet und sie gibt ihr Herz weg. Ich hoffe, das kann man auch so erkennen. Ach ja, Hände sind für mich beim Zeichen immer die schwierigsten Körperteile. Und das ist nur eine Skizze, alsoüberhaupt nicht perfekt. Hoffentlich mögt ihr es trotzdem!


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥