August 22, 2013

#22

My favorite time, as the today's August Photo-A-Day Challenge, has been 22:04 (or 10:04 P.M.) ever since I can remember. It is my beloved one because as you may already have noticed it is my date of birth! Besides I also love night as a time so 22:04 does fit into that, too! That's it, eh eh there's nothing else I can say! Below you see my phone with actually two clocks showing the time!

Meine Lieblingszeit als heutige August Photo-A-Day Challenge, war schon immer 22:04 Uhr. Ich mag die Uhrzeit, da es, wie einige von euch sicherlich schon bemerkt haben, mein Geburtstag ist! Ferner finde ich die Nacht als Zeit ebenso toll, da passt 22:04 Uhr natürlich auch dazu! Das war es auch schon, da kann ich nichts mehr hinzufügen. Unten mein Handy mit sogar zwei Uhren, die die Uhrzeit anzeigen.


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥