August 20, 2013

#20

I think this is going to be a restart of my life. I thought about so many issues affecting my life negatively. And I want to change that, I want to start over again. One of these issues is of course food. Today's August Photo-A-Day Challenge picture contains tons of fruits (by the way, I just realized how fast the sun sets, oh my gosh!) and it looks so yummy. Of course I also love to look at fruit pictures on the internet because they look so delicious, but up to now I've always been too lazy to make my own fruit salads, snacks, and one can find more aspects that would fit into that context, but for the general understanding it is not necessary to list them here (oh, hi Mr. Bartmann's English lessons, nice to see you here on my blog!). So I am trying to do suchlike more due to that deliciousness and health taken in by those fruity meals. Below you see my current food in the center of the picture and the other photos are from the near past whenever I wasn't above preparing fresh fruits to eat plus taking a picture. Enjoy them and hopefully you are going to be motivated by this!

Ich denke, ich werde mein Leben total neu aufrollen. Ich habe über so vieles nachgedacht, was mein Leben negativ beeinflusst. Und das möchte ich ändern, neu beginnen. Natürlich ist ein Aspekt davon Essen. Das heutige August Photo-A-Day Challenge Foto enthält Mengen an Früchten (ich habe, als ich den englischen Text geschrieben habe, gemerkt, wie schnell die Sonne untergeht) und es sieht so lecker aus! Selbstverständlich liebe ich es, im Internet die leckeren Bilder von Früchten anzusehen, dennoch bin ich immer zu faul, mir selbst Fruchtsalate, -snacks, etc. zu machen. Also versuche ich, dies zu ändern, denn man nimmt damit Köstlichkeit plus Gesundheit zu sich. Unten seht ihr in der Mitte des Bildes das jetzige Essen, drum herum sind Fotos aus der nahen Vergangenheit, wobei ich mir da nicht zu schade war, frisches Obst herzurichten und es dann auch zu fotografieren. Genießt die Fotos und hoffentlich kann ich euch damit motivieren!

pear // Birne
strawberries // Erdbeeren
apples // Äpfel
bananas // Bananen
honey melon // Honigmelone
sugar melon // Zuckermelone
kiwi // Kiwi
grapes // Trauben
apple plum smoothie with bits // Apfel-Zwetschgen-Smoothie mit Stückchen
~
There are also cucumber, banana pancakes and apple strawberry blueberry orange yoghurt topping in this picture. // Im Bild sind auch Gurke, Bananen-Pancakes und ein Apfel-Erdbeer-Blaubeer-Orangen-Joghurt-Topping enthalten.
~
xxxx Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥