August 2, 2013

#2

Today's photo of the August Photo-A-Day Challenge contains my hands. It was difficult to take a picture of both of my hands at the same time, so I just did a few of my seperated hands. I painted my nails with the essence multi dimension 3 in 1 nail polish with XXXL shine in the shade 52 WILD THING. It is a beautiful raspberry-red of which I only applied one layer. It covers really good as you can see and it is really easy to apply, it dries quite fast, but it does not clump. The photo is actually large and here rather blurry, you should click on it, then it will be sharp! By the way, today I am going to Nuremberg to visit a good friend. Not anymore. I wish you all a great day!

GERMAN

Auf dem heutigen Foto der August Photo-A-Day Challenge sieht man meine Hände. Es war schwierig, beide Hände gleichzeitig zu fotografieren, also habe ich sie einfach einzeln aufgenommen. Meine Nägel habe ich mit dem essence multi dimension 3 in 1 nail polish with XXXL shine in der Farbe 52 WILD THING lackiert. Es ist ein wunderschönes Himberrot, von dem ich bloß eine Schicht aufgetragen habe. Wie man sieht, deckt der Nagellack sehr gut und ist sehr leicht aufzutragen, er trocknet ziemlich schnell, verklumpt jedoch nicht. Das Bild ist seeehr groß, damit hier auch unscharf, man sollte es anklicken, dann wird es schärfer. Übrigens fahre ich heut einen guten Freund in Nürnberg besuchen. Nicht mehr. Ich wünsche euch allen einen tollen Tag!

Click on the photo to enlarge it!
xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥