August 19, 2013

#19

Today's August Photo-A-Day Challenge is not proper long, to be honest. Two hours ago I came home from work, I got a summer job for two weeks. I want to save some of the money I'll get there and finally buy a new phone. Plus I just ordered a pair of Nike running shoes! :) These are going to be the most expensive shoes I ever bought. Yesterday I saw a picture on tumblr (I am checking some blogs there every now and then) which says "You know you're a runner when... your running shoes ARE the most expensive shoes you possess". I'm into workout more and more, I just love the feeling of exercising, it's so stress relieving! Back to the challenge: I didn't know what black and white photo to take. So I looked through the pictures I took recently and found one I want to show you. It came out black and white because I forgot to turn off the black and white effect. It is yummy vanilla soft ice! Here it is!

Der heutige August Photo-A-Day Challenge Beitrag ist nicht wirklich lang. Vor zwei Stunden kam ich vom ersten Tag meines zweiwöchigen Ferienjobs heim. Ich will einen Teil des Geld für ein neues Handy sparen. Außerdem habe ich mir heute Nike Laufschuhe bestellt! Die werden die teuersten je von mir gekauften Schuhe sein. Gestern habe ich ein Foto auf tumblr gesehen (da schaue ich ab und zu in Blogs rein), auf dem steht "Du weißt, du bist ein Läufer, wenn... deine Laufschuhe die teuersten Schuhe sind, die du besitzt". Ich fahr total aufs Workout ab, ich liebe das Gefühl, zu trainieren, es befreit mich von Stress! Zurück zur Challenge: Ich wusste nicht, welches schwarz/weiße Foto ich machen sollte, also habe ich die Bilder durchgeschaut, die ich kürzlich geschossen habe und zeige euch eines. Das wurde schwarz/weiß, da ich vergessen hatte, den Effekt zu deaktivieren. Es ist leckeres Vanille Soft Eis! Hier ist es!


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥