August 17, 2013

#17

I am going to show you my new shoes in the August Photo-A-Day Challenge's picture today, I just got them this morning! Oh, I love them so much! I know, bright red spiked/studded open toe high heels can easily look messy, tacky or inappropriate if worn the wrong way. Therefore I already gathered some good tips to combine them to look proper neat! And here they are, I took this photo just after unwrapping them. In my opinion they look so great. What do you think about my new peep toes?

Ich zeige euch diesmal meine neuen Schuhe für die heutige August Photo-A-Day Challenge, ich habe sie heute morgen erst bekommen und ich liebe sie so! Ich weiß, dass hellrote Nieten-besetzte Peep-Toes schnell schlampig, billig, inadäquat aussehen können. Deshalb habe ich mir schon einige Tipps gesammelt, wie ich die kombinieren kann, um richtig hübsch auszusehen. Und hier sind sie, ich habe das Foto gleich nach dem Auspacken gemacht und mir gefallen sie echt sehr! Was sagt ihr zu meinen neuen Peep-Toes?
By the way, they were rather cheap, no special brand! // Übrigens waren die eher günstig, keine besondere Marke!
xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥