August 14, 2013

#14

The August Photo-A-Day Challenge task for today is to take a photo of your sunglasses. I fortunately have one pair of them, but I don't use them because I have to wear glasses with prescription power. Without them I wouldn't be able to identify anything, just in an interval of three to 10 centimeters. But to be honest, I just had to buy these sunglasses. They are round, colorful and by H&M's last Fashion Against Aids collection! You have to love them! Here's the picture!

Die August Photo-A-Day Challenge für heute ist ein Bild der eigenen Sonnenbrille. Ich habe zum Glück auch eine, die ich jedoch nie benutze, weil ich immerhin eine Brille mit Stärke tragen muss. Ohne die könnte ich gar nichts erkennen, nur in einem Abstand von drei bis zehn Zentimetern. Aber um ehrlich zu sein, musste ich diese Sonnenbrille einfach kaufen. Sie ist rund, bunt und aus der letzten H&M Fashion Against Aids Kollektion! Ihr müsst sie lieben! Hier das Foto!


xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥