August 13, 2013

#13

13 is one of my favorite numbers. Apropos today's August Photo-A-Day Challenge photo shows something I love. I have to confess that I don't know what to take a picture from at all. At the moment I am trying to find an object to post about while writing this. The days before I had already known what to choose for the picture so that I only had to draft the story to the scene. But now it is the other way around. After already thinking the whole day about what to choose I decided to go jogging. Hopefully I have an idea afterwards. ||| Okay, I am back from jogging, I feel like reborn and I have something I love! It's food, but not unspecific one because in the last few months I do like to eat healthy food and especially fruits. I love exotic fruits a lot, just as pineapples, mangoes, papayas, dragonfruits, all kind of melons, etc. My mom bought a sugar melon two days ago and I cut off  slice to eat now plus I took a (mellow) banana. I heard they are good before and after working out, please tell me if I'm right! So here is my dinner and food's something I love!
By the way, listen to Lady Gaga's new single Applause, it is such a catchy song!

13 ist eine meiner Lieblingszahlen. Passend dazu zeigt das August Photo-A-Day Challenge Foto von heute etwas, das ich liebe. Ich muss zugeben, ich weiß überhaupt nicht, was ich dazu fotografieren soll. Ich versuche, ein Objekt zu finden, während ich das hier schreibe. All die Tage zuvor wusste ich immer genau, welches Motiv ich für das jew. Bild benutze und musste danach nur noch eine Geschichte dazu verfassen. Heute ist das andersrum. Nachdem ich eh schon den ganzen Tag nachgedacht habe, gehe ich jetzt einfach mal Joggen. Hoffentlich habe ich danach eine Idee! ||| Okay, ich bin zurück vom Joggen, fühle mich wie neugeboren und ich habe etwas, was ich liebe! Es ist Essen, kein unspezifisches, denn in den letzten Monaten mag ich gesundes Essen sehr gerne, besonders Früchte. Mir schmecken exotische Früchte, wie Ananas, Mango, Papaya, Pitahaya, die verschiedensten Melonen, usw. am Besten! Meine Mom hat vor zwei Tagen eine Zuckermelone gekauft und ich habe mir ein Stück davon abgeschnitten plus eine (reife) Banane genommen. Ich habe gehört, die sollen gut vor und nach dem Sport sein, sagt mir bitte, ob das stimmt! Nun, hier ist mein Abendessen und Essen ist etwas, was ich liebe!
Übrigens, hört euch Lady Gaga's neue Single Applause an, es ist (m)ein Ohrwurm!


One second I'm a kunst | Then suddenly the kunst is me | Pop culture was in art | Now, ART's in POP culture, in me ♥
xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥