August 11, 2013

#11 // Jessica ♥

Today's August Photo-A-Day Challenge is to post a picture of someone you love. It does not show a boy because I am forever alone, but another person I really like. Of course there are so many people I could post a photo of, just like my family and friends, but nevertheless I decided to add a picture of a very special person. I know him for years, but still got to know him better just a few weeks before. I do like him, he is different plus I feel very comfortable around him. That's why I want to meet him again. Her name's Jessica! I know her for such a long time and she's one of my closest friends. Unfortunately we had some issues in the past which we frankly sorted out! She's always there for me, she's motivating me in every part of life, she knows the people I know therefore I can count on her and I feel like I cannot live without her. I miss her a lot lately because she means a lot to me and due to vacation we still haven't meet. Below you see us two at a party some months ago. One of her friends stated that we look alike. What do you think about that? :)

Die heutige August Photo-A-Day Challenge meint, ein Foto von jemanden, den man liebt (mag) zu posten. Es zeigt keinen Jungen, denn ich bin forever alone, aber einen anderen Menschen, den ich sehr mag. Natürlich gibt es ganz viele, von denen ich ein Foto anfügen könnte, wie z.B. meine Familie oder Freunde, aber dennoch habe ich mich für eine sehr besondere Person entschieden. Ich kenne ihn schon seit Jahren, habe ich aber erst vor wenigen Wochen besser kennengelernt. Ich mag ihn sehr, er ist anders und ich fühle mich sehr wohl bei ihm. Deshalb möchte ich ihn auch wieder sehen. Sie heißt Jessica! Ich kenne sie schon seit langem und für mich ist sie eine der engsten Freunde. Wir hatten leider kurz eine problematische Phase, die wir aber glücklicherweise geklärt haben! Sie baut mich immer auf, ist immer für mich da, kennt die Leute, die ich auch kenne, weshalb ich mich immer auf sie verlassen kann und sie mir extrem wichtig geworden ist! Ich vermisse sie seit kurzem, da wir uns kaum sehen, es sind immerhin Ferien. Unten sieht man uns beide auf einer Party vor einigen Monaten. Einer ihrer Freunde meinte, wir würden wie Zwillinge aussehen. Was sagt ihr dazu? :)


xxxx Aga ♥

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥