July 27, 2013

Last Friday Night - July 26th

Do you still know this single by Katy Perry? Well, I haven't been listening to this song for years. But just a few minutes ago I watched the video on YouTube just because it was in the sidebar. And so I had the idea to write another Last Friday Night post!
~
Kennt ihr noch die Single von Katy Perry? Oh, ich habe das Lied schon seit Jahren nicht mehr angehört. Doch vor einigen Minuten habe ich das Video dazu auf YouTube angeschaut, weil es mir in der rechten Spalte vorgeschlagen wurde. Also kam mir so die Idee, wieder einen Last Friday Night Post zu schreiben!

Seen: An interview by fuse on YT, it's called Taylor Momsen: 5 Things You Didn't Know About Her  
~
Gesehen: Ein Interview des Kanals fuse auf YT (Taylor Momsen: 5 Things You Didn't Know About Her  )

Read: Blogs, blogs, blogs...
~
Gelesen: Blogs, Blogs, Blogs...

Heard: Many, many songs by The Pretty Reckless, they are so amazing! One masterpiece is better than the other one!
~
Gehört: Sehr viele Lieder von The Pretty Reckless, die sind so so super! Ein Meisterwerk ist besser als das andere!

Done: I've been waiting for my sister to come back from her study trip with the class. The destination was Côte d'Azur! By the way I am also going to have a educational trip to Côte d'Azur in September. Of course I will post about it after!
~
Gemacht: Den lieben langen Tag + Nacht auf meine Schwester gewartet, sie ist auf Studienfahrt an der Côte d'Azur! Außerdem werde ich auch im September eine Studienreise an die Côte d'Azur machen, danach schreibe ich hier was dazu!

Drank: Iced strawberry-flavored water.
~
Getrunken: Eisgekühltes Erdbeerwasser.

Thought: About what to do in the next weeks, yes, I am going to have nearly six weeks vacation!
~
Gedacht: Was ich in den nächsten Wochen machen könnte, da ich bald fals sechs Wochen Ferien hab!

Wished: To be motivated again to workout more. And to have money to visit a friend of mine.
~
Gewünscht: Ich will wieder motiviert sein, mehr Sport zu treiben. Und ich bräuchte Geld, um einen Freund besuchen zu fahren.

Annoyed by: my alarm clock.
~
Genervt: von meinem Wecker.

Excited by: The last days of school. And it's weekend!
~
Gefreut: Es sind die letzten Schultage für mich. Und es ist Wochenendeeee.

Clicked: Some blogs again. 1. 2. 3. 4. 5. 6. (Click on the numbers and see where it leads you to!)
~
Geklickt: Wieder dahlreiche Blogs. 1. 2. 3. 4. 5. 6. (Klicke auf die Zahlen und schau, wo es dich hinführt!)

I have great regard for everyone who reads through my posts!
~
Ich schätze jeden, der sich meine Texte durchliest!

xoxo Aga
xxx
xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥