July 30, 2013

Last Day of School // #OOTD

What a wonderful sunny day it is. The temperature is just perfect, not too high and not too low. And just a few minutes ago a rain cloud cooled down the muggy air. In my opinion that is the best weather to end the pretty nice school year. In fact, today was the last day of school (headline!) and I got my school certificate for the 11th grade's second semester. I have to confess that it's not even that bad. No, seriously, it is quite good and I'm happy about the marks I got. Now we have a six-week summer vacation, but I cannot wait for the next school year! As you have already read in the headline I want to add my outfit of the day to this post, which was on the one hand simple plus unique, but on the other hand kind of classy and neat.

What do YOU think of my outfit?

GERMAN

Heute ist so ein wunderschöner sonniger Tag. Von der Temperatur her ist es super, nicht zu kalt, nicht zu heiß. Und die schwüle Luft wurde eben von einer Regenwolke abgekühlt. Perfektes Wetter, um das Schuljahr zu beenden, nicht? Für mich war heute der letzte Schultag und ich habe mein Zeugnis für den Ausbildungsabschnitt 11/2 (zweites Semester der elften Klasse) bekommen und es ist noch nicht einmal schlecht. Nein, im Ernst, es ist gut und ich bin glücklich über meine Noten. Ab jetzt fangen sechs Wochen Sommerferien an, aber ich kann nächstes Schuljahr nicht erwarten! Was ihr sicherlich auch schon aus der Überschrift entnehmen konntet, ist das Outfit der Tages (OOTD), was ich hier vorstellen will. Es war einerseits zwar einfach und eher ungewöhnlich, aber dennoch auch schick und elegant.

Wie findet IHR mein Outfit?


crop top/bustier: H&M | pencil skirt: blue shadow | necklace: self made 

I am really sorry for the bad quality! // Ich entschuldige mich für die schlechte Qualität!

xxxx Aga

2 comments:

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥