July 10, 2013

H&M Haul - Part I ♥

Hey, hi, hello!

Since the poll results are out it is certain that the majority - 68.75% - of my readers want me to write bilingual posts. I do actually like to do that, too because the readers from USA are followed by the ones living in Germany. I've actually added a picture of my views below! Besides I am speaking German all day.
Nevertheless I have a specific question, just for my English-speaking visitors: How good/bad is my English? I want you to be as honest as you can be, but please tell me constructive criticism! That means, do not just say it is e.g. terrible, please add some information why it is terrible, so I can improve my language! You can add a comment below or as well contact me via the options listed on THIS site!

Today I want to show you a little haul. I really love H&M and it is always the only online shop I order from. Since last year I am ordering there and even though I have to return a lot of clothes due to wrong size or total different expectations, I still keep the majority. Last time I thought about posting my haul here and showing you what I bought. I hope you like this one! By the way, I am going to part the haul into more post because on the one hand I also want to show you my new clothes (I am ordering now and then, so there will be definetely more posts), on the other hand the amount of my latest clothes is very big, it would be a mile-long article. And of course then I would have more to blog about! ☺

Currently I am having many clothes. Therefore I have cleared out my wardrobe a few days ago. You won't believe how many togs I sorted out. The majority had to leave my garderobe because I would never ever wear those rags again! Besides, this is not irony! And of course I sorted out the clothes which were way too big for me (I lost 28% of my weight and it still continues a bit). Aside from that, I have made those pictures a few hours ago and edited them a bit. I am sorry for the quality, the pictures were taken with the iPhone 4 of my sister. So here we go!
















 Some information about those pieces (nearly all articles are available at the online shop): 
  1. Ankle-strap wedge sandal made out of imitation leather. My new favorite high heels! Platform height 2 in - 5 cm | Heel height 4 3/4 in - 12 cm
  2. Beach straw bag, tricolored, in block stripes with two imitation leather handles. Magnetic catch at top and inner pocket with zip. Lined. Size 15 x 18 in.
  3. Sports bra, multicolored, medium support.
  4. Petrol/patterned fully lined bikini bottoms (H&M For Water/Beyoncé collection). I only got the bikini panties.
  5. Black polka dot ballet flats with a bow at front.
  6. Lilac leopard print bikini bra. I am still waiting for the panties.
  7. White floral print shorts made out of light cloth, really comfortable.
  8. Long, fitted basic tank top in soft, stretch jersey with slender, adjustable shoulder straps in mint green. I also got this one in black and in white, too!
  9. White sneakers with laces at front and elastic panels at sides. They're so comfortable!
  10. Black/white striped fine-knit cardigan with a round neckline, 3/4-length sleeves and front buttons. It is really soft.
  11. Plain white bikini panties, non see-through.
  12. Half-sheer striped tights in black. Very soft and comfy.
  13. Ballerinas (they actually remind me of loafers) in light pink/nude with rhinestones at front.
  14. Sweet, small shoulder bag in coral imitation leather with golden studs (You cannot see them on this picture). Flap with magnetic catch, adjustable shoulder strap. Size 7 1/2 x 6 3/4 in.
Ask me for more information or if you want me to add more in the next haul parts!

The ten countries where the most views came from. The US, Germany and the UK are the first three ones, thanks for that!
GERMAN

Hallo liebe Leute!

Seitdem ich das Ergebnis meiner Umfrage kenne, weiß ich, dass der Großteil - 68,75% - unter euch zweisprachige Beiträge meinerseits lesen möchte. Ich mache das ehrlich gesagt auch gerne, da die Leser aus den USA direkt von denen aus Deutschlang gefolgt werden! Ich habe diesem Post auch ein Foto der derzeitigen Besuchersituation angefügt. Nun habe ich jedoch eine Frage an die unter euch, die entweder Englisch an Gymnasien/Unis lehren oder lange in einem englischsprachigen Land gelebt haben: Wie ist mein Englisch? Ich möchte gerne konstruktive Kritik von eben dieser Gruppe, denn mir wurde schon des öfteren gesagt, mein Englisch sei miserabel, obwohl mein Englischlehrer das Gegenteil behauptet (und der muss das ja wissen). Kommentiert einfach den Beitrag unten!

Heute will ich eine kleine Ausbeute vom H&M Online Shop zeigen. Ich muss zugeben, dass dies der einzige ist, bei dem ich aktuell und seit etwa einem Jahr bestelle. Leider muss ich auch vieles zurückschicken, da z.B. die Größe nicht passt oder es nicht meinen Erwartungen entspricht, jedoch behalte ich das meiste. Vor einiger Zeit dachte ich mir eben, einen Haul Post zu schreiben und euch hier meine Käufe zu erläutern. Ach ja, übrigens werde ich diesen in mehrere Abschnitte aufteilen. Zum einen, weil ich euch natürlich auch meine neuesten Stücke präsentieren will (ich bestelle hin und wieder mal, also werden es definitiv mehr Beiträge) und zum anderen habe ich so viele neue Bekleidungsartikel, sodass es ein ellenlanger Post werden würde. Natürlich habe ich damit auch mehr zum veröffentlichen! ☺

Zurzeit habe ich eine Menge an Kleidung. Deshalb habe ich auch meinen Kleiderschrank vor einigen Tagen ausgemistet. Ihr glaubt nicht, wie viele Sachen ich rausgeworfen habe! Fast alles nur, weil ich diese Lappen nie wieder anziehen würde - nur über meine Leiche (keine Ironie!). Außerdem wurde der andere Teil davon aussortiert, da die Kleidung mir viel zu groß war, ich habe ja immerhin etwa 28% meines Gewichts verloren, was immer noch minimal andauert. Ferner habe ich die Bilder vor einigen Stunden gemacht und möchte mich für die Qualität entschuldigen. Ich habe dafür das iPhone 4 meiner Schwester benutzt.

Hier noch ein paar Informationen zu den Sachen (man kann so ziemlich alles im Online Shop kaufen):
  1. Sandaletten aus Lederimitat mit Keilabsatz mit Korkprint. Peep-Toes und verstellbarer Knöchelriemen. Meine neue Liebe. Plateau vorn 5 cm, Absatz 12 cm.
  2. Große nude/korall-pink/schwarz gestreifte Strandtasche.
  3. Gemusterter Sport-BH aus schnelltrocknendem Funktionsmaterial mit Mesh im Rücken, Unterbrustgummi und Ringerrücken + mittlerem Halt.
  4. Petrol/gemustertes Bikinihöschen der H&M For Water/Beyoncé Kollektion.
  5. Schwarze Polka Dot Ballerinas mit Schleife.
  6. Violettes/lavendelfarbenes Bikinioberteil mit Leopardenprint und Raffungen.
  7. Helle blumige Shorts aus leichtem Stoff. Sehr angenehm zu tragen und zudem luftig!
  8. Langes Basic Tank Top mit Spagettiträgern, auch aus sehr komfortablen Stoff. Dieses Oberteil habe ich auch in schwarz und weiß ergattert!
  9. Weiße Sneakers mit Schnürung vorn und seitlichem Elastikeinsatz, ergibt einen guten Tragekomfort!
  10. Schwarz weiß gestreifter Feinstrick-Cardigan mit 3/4-langen Ärmeln und Knopfleiste. Der ist so weich.
  11. Einfaches, weißes Bikinihöschen, gefüttert und damit nicht durchsichtig.
  12. Streifenstrumpfhose, halb durchsichtig, sehr weich.
  13. Hellrosa/hautfarbene Ballerinas im Loafers-Style. Mit Strasssteinverziehrung vorne.
  14. Schöne, kleine korallfarbene Schultertasche aus Lederimitat mit goldenen Nieten (kann man auf dem Bild nicht sehen), Überschlag, Magnetverschluss und verstellbarem Schulterriemen. Größe 19,5x17 cm.
Fragt mich gerne nach mehr Informationen, oder schreibt mir, wenn ihr in den nächsten Haul Posts mehr dazu lesen wollt!

xoxo Aga

4 comments:

  1. Gorgeous pieces! I just love the shoes that you got!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! Oh yes, I do like them, too. They are my faves! :)
      I've followed your blog on bloglovin', it is wonderful!
      xoxo Aga

      Delete
  2. Wow, du hast ja ordentlich zugeschlagen :)
    Liebe Grüße.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh ja, das ist wahr! Bald gibt es wieder einen Post! :)
      xoxo Aga

      Delete

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥