June 8, 2013

Last Friday Night - June 7, 2013

Hello everyone!
Today I am starting to write my post in English as well as in German. I will add more information about it to one of the next posts, which will be published in a few days. Nevertheless I am about to write a Last Friday Night post, I hope you like it!

Seen: The Alejandro video again. It is truely a masterpiece!
Read: Life of Pi. I have to read it for school. I'd rather read The Shining of Psycho.
Heard: Ryan Sheridan - Jigsaw. Such an amazing song, I am obsessed with it!
Done: I was at the prom night of the this year's high-school graduates.
Drank: Yummy strawberry-flavored water...and some cocktails because I was at the prom night!
Thought: About a lot of issues...
Wished: To be thinner.
Annoyed by: A boy. We had a little conversation/fight/argument, however I can call this, but we sorted things out. I am quite happy about that...
Excited by: Having things sorted out with my friend. And I am going to Regensburg today! Yay!
Clicked: Some blogs again, I followed millions of new blogs :) Visit my bloglovin' site to see what blogs I am following! :)

xoxo Aga

GERMAN

Liebe Leser,
heute starte ich damit, meine Posts zweisprachig zu schreiben! Nähere Informationen dazu wird es im Verlauf der nächsten Tage geben. Heute schreibe ich jedoch einen Last Friday Night Post. Wer meinen Blog regelmäßig ließt, weiß, um was es darin geht! ;)

Gesehen: Mal wieder das Alejandro Video. Es ist wirklich ein Meisterwerk!
Gelesen: Life of Pi. Zu deutsch Schiffbruch mit Tiger. Ich muss es für die Schule lesen. Lieber würde ich aber The Shining oder Psycho lesen.
Gehört: Ryan Sheridan - Jigsaw. Es ist so ein tolles Lied, ich bin davon besessen!
Gemacht. Ich war auf dem Abiturientenball der diesjährigen Q12ler.
Getrunken: Sehr leckeres Erdbeerwasser. Und einige Cocktails, weil ich eben am Abiball war!
Gedacht: Über ganz viele Angelegenheiten...
Gewünscht: Dünner zu sein.
Geärgert über: Einen Jungen. Wir hatten Streit/eine Auseinandersetzung/Zoff, wie auch immer man es nennen kann. Aber wir haben alles geklärt. Yay ich bin irgendwie glücklich darüber!
Gefreut über: Dass ich das mit meinem Freund geklärt habe. Und heute fahre ich nach Regensburg! Yay!
Geklickt: Einige Blogs, wie immer. Habe auch unzählige neue gefolgt! Schaut auf meine bloglovin' Seite, um zu sehen, welchen Blogs ich so folge!

xoxo Aga

No comments:

Post a Comment

Salut et bonjour, feel free to comment! ♥